recent posts

WINTER'S TIME

2016/12/18





Muszę Wam powiedzieć, że jestem bardzo ucieszona pozytywnym odzewem na zimowe posty. Przypomniałam sobie dzisiaj, że dawno nie pisałam takiej typowej karki z pamiętnika na moim blogu. Mogłam dzisiaj nagrać vloga, ale myślałam, że będzie to kolejny nudny dzień z rzędu. Teraz trochę żałuję, były niezłe jaja. Pojechałam dzisiaj z moją siostrą na nasz Kielecki Telegraf jak co roku na zimę. Teraz zainspirowana pracami Sam Elkinsa pojechałam w celu narobienia paru zdjęć. Uwielbiam lasy, mają swój tajemniczy klimat, a szczególnie pięknie się prezentują w zimie. Wszystko białe, przykryte puchem, tak jakby czekało na nadejście lata, aby wyjść z zimowego snu. Uwielbiam robić zdjęcia z Wiktorią. Można śmiało powiedzieć, że twórczość mamy w genach. Tak samo patrzymy na kadry, chociaż częste obiekty, które przykuwają naszą uwagę się różnią. Jednak kiedy ja mam wizję, obydwie doskonale rozumiemy o co nam chodzi. Nikt mnie nigdy bardziej nie rozumiał w tej kwestii bardziej niż moja własna siostra. Przy wchodzeniu na tą pozornie małą górkę, prawie z niej się nie raz sturlałyśmy, miałyśmy niezły "fun" przy tym. Wszystko możecie zobaczyć na moim snapchacie oraz instastory @aleksandracedro :) Zapewniam, że się nie zanudzicie. Są tu może pasjonaci zimowych fotografii? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach!












13 komentarzy:

  1. C U D O W N E!
    O matko napatrzeć się nie mogę na ciebie i na te krajobrazy. Czekam na więcej postów!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie zdjecia cudo!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zimowe fotografie, mają w sobie niesamowity klimat. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyszłaś :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam zimowe zdjęcia! Lasy mam w sumie z każdej strony z racji tego, że mieszkam na wsi. Zainspirowałaś mnie i myślę, że niedługo również wybiorę się na takie zdjęcia! <3

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zimowe zdjęcia, niestety teraz tak bardzo ubolewam nad brakiem śniegu, a do gór mam jednak kawałek. Jednak już z utęsknieniem czekam, aż w końcu będzie mi dane udać się na taką sesję. Nieważne są wtedy odmarzające palce i czerwona twarz. Efekty wynagrodzą ten trud!
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeny
    ile sniegu!
    ja nie cierpie zimy ale na szczescie u mnie nie zalega ani jeden platek

    swietne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia.Świetnie wyszły!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są przecudowne! Ahhh, aż tęskni mi się za zimą...

    Pozdrawiam i zapraszam:
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się to futerko. :-) Wspaniałe zdjęcia.
    Ja ze swej strony polecam pościele młodzieżowe https://zaira.pl/pl/c/Posciel-mlodziezowa-160x200/193 w różnych rozmiarach i kolorystykach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i idealnie zimowy klimat ❤🔥

    OdpowiedzUsuń