recent posts

๑۩۞ MINTY BIKE ۞۩๑

2015/10/05


Czas na rowery niestety się kończy. Korzystam więc z czasu, kiedy jeszcze jest ciepło i słońce świeci! Cały ostatni weekend przejeździłam na rowerze ze znajomymi i zapomniałam jakie to super uczucie. Do szkoły w planach miałam jeździć rowerem, jednak kiedy wstawałam rano, łapy marzły, za oknem... lepiej było za okno nie patrzeć. Odechciewało się jeździć, a jeszcze bardziej odechciewało się doprowadzać o siódmej godzinie sprzęt do porządku. Rower nie dość, że jest modnie #fit, to do tego nie zanieczyszcza środowiska. Szczególnie kiedy podoba nam się również estetycznie. Mój wygląda jak prosto wyciągnięty z tumblra, zagranicznych instagramów, gdzie każdy posiada takie cuda. Jeżdżenie na nim to sama przyjemność, do tego na zdjęcia idealnie się nadaje! Same plusy! A jeżeli powiesz mi, że nie lubisz jeździć na rowerze- to nie uwierzę!



BLUZA CHOIES // BLUZKA ROMWE // SPODNIE SHEIN // BUTY REEBOK // CASE SNAPMADE.COM

26 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! też uwielbiam jeździć na rowerze i również uważam, że mam super rower, trochę podobny do Twojego :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię jeździć na rowerze, ale niestety w tym roku nie zawsze miałam do tego możliwość, bo mi ukradli :/
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny rower, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny rower! Jakiś czas temu pisałam posta o tym dlaczego warto jeździć na rowerze hehe :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo śliczny rower <3
    http://hopeandestiny.blogspot.com/ <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie jezdzic na rowerze i to bardzo bardzo.Swojego roweru od przypuszczam 2 lat nie wyciagnelam z piwnicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie jezdzic na rowerze i to bardzo bardzo.Swojego roweru od przypuszczam 2 lat nie wyciagam z piwnicy.Mysle ze to nie forma aktywnosci dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jedne z piękniejszych zdjęć na Twoim blogu ,brak słów są przecudowne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tych zdjęciach!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zakochałam! Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super zdjęcia, bardzo pocieszne :) To z latającymi włosami najcudowniejsze :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się ujęcia :)
    Cudowne masz włosy ,3

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam taką piękną damkę, pistacjową z wiklinowym koszyczkiem, którą uwielbiam. I podobnie jak Ty chciałam jeździć rowerem do szkoły, ale na razie nie wyszło :')
    A szkoda, bo odkąd go sobie kupiłam mogłabym jeździć cały czas!
    ____________________________________________________________
    Pamiętam Twojego bloga jeszcze z początków, potem zrobiłam sobie przerwę ogólnie w blogowaniu, a ostatnio natknęłam się na niego jeszcze raz i jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Naprawdę fajnie się go czyta, no i oglądanie zdjęć sprawia niesamowitą przyjemność!
    Muszę przyznać, że z niecierpliwością czekam na każdy nowy post :)

    http://myfandomsneedme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny rower! Stylizacja bardzo mi się podoba.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham jezdzic rowerem, uwielbiam po prostu :3 mam nadzieje, ze przez najblizszy miesiac jeszcze mi się to uda :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Również lubię jeździć rowerem :) No i, zawsze zakochuję się w zdjęciach z twoich postów, zawsze!

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny rower! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś taką radosną osobą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, Ola. Chciałam się zapytać czy jesteś zadowolona z tych butów. Strasznie mi się spodobały i zastanawiam się nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Olu polecasz ten płaszcz? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przeslicznie zdjęcia,wygląda cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie kupiłaś TEN ROWER ?? <3

    OdpowiedzUsuń