recent posts

๑۩۞Light up!۞۩๑

2015/03/25

Hej!♥ Dziś może nie do końca, ale znów Wam chciałam pokazać moje nowe cudeńka! Dokładnie chodzi mi o buty, które ostatnio robią wielki szał na instagramie. Sama ich nie zamawiałam, a dostałam je w prezencie urodzinowym od przyjaciółek... z miesięcznym opóźnianiem, ale jeżeli przesyłka idzie zza granicy, zwykłą paczuszką, to nie ma się co dziwić, chociaż myślałam, że mój prezencik pojawi się w okolicach kwietnia/maja. Jestem z nich mega zadowolona! Jeden z najlepszych prezentów, jakie w życiu dostałam. Buty są mega wygodne, a cały ich mechanizm w niczym  nie przeszkadza. Buty są na... prąd. Normalnie w komplecie dostałam kabelek USB, który aby naładować buty wystarczy podłączyć do komputera lub części z wtyczką ładowarki.












Sweterek- gift
Spodnie- topshop
Buty- gift


Mam jeszcze do Was parę linków z CHOiES, także jeżeli chcecie mi pomóc w utrzymaniu z nimi współpracy, lub sami chcieliście coś zamówić i wypróbować ich produkty- klikajcie!

SUKIENKA ♥ SPÓDNICZKA  ♥ BUTY ♥ TOPDRES 

Chciałam też wszystkim podziękować, którzy kliknęli w linki, ponieważ Mam już oficjalną współpracę z CHOiES oraz sheinside! Dzięki Wam by do tego nie doszło, a kolejne wiadomości dotyczące współpracy mega motywują do dalszej pracy! Jeszcze raz dziękuję i życzę miłej nocy!

Buziaki.
Aleksanda

Twitter ☆ Ask.fm ☆ Facebook ☆ Fanpage ☆ Tumblr ☆ Instagram  Youtube
Snapchat: aleksandracedro    

17 komentarzy:

  1. te buty sa z inuinu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te buty sa ze sklepu Inuinu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby były całe białe to bym się na nie zdecydowała ale ten motyw z jakimiś dodatkami które pewnie szybko odpadną, nie jestem do tego zbyt przekonana. Ale buty ogólni śliczne tak więc przyjaciółki się postarały! :)

    naatusska.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te buciki są całe białe. Olcia sobie poprzyczepiała kamyczki i tyle ;)

      Usuń
  4. Sliczne sa!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty genialne! ♥
    Śliczne zdjecia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super buty :)
    Ps. Też lubię watę cukrową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne zdjęcia! Super wyglądasz :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/motywuje-czy-zniecheca.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent.
    A buty cudowne.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam watę cukrową ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty są prześwietne!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudowne zdjęcia i buty *_*
    pozdrawiam.
    olgaostalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :) i te buty *-*
    Poklikałam :) Byłabym wdzięczna, gdybyś ty poklikała u mnie :)

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam na ciebie przez aska, obejrzałam filmiki na kanale i przejrzałam posty z ostatnich kilku miesięcy i jesteś godna nazwania inspiracją! Śliczny blog, cudny!
    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne buty jeju sa genialne!

    OdpowiedzUsuń